Termeni și condiții generale

operatorului magazinului online omegamix.ro

pentru contractele de vânzare-cumpărare încheiate prin intermediul magazinului online (www.omegamix.ro)

Art. 1 - Dispoziții generale

1.1 Prezentele termeni și condiții generale reglementează drepturile și obligațiile părților contractante care decurg din contractul de vânzare-cumpărare încheiat între vânzător și cumpărător (denumit în continuare „cumpărător” sau „client”), al cărui obiect îl constituie cumpărarea și vânzarea de produse pe site-ul web al magazinului online al vânzătorului.

Datele de contact ale vânzătorului:

Denumire comercială: Megamix s.r.o.
Sediu: Štefánikova 712/40, 085 01 Bardejov
IČO (CUI): 53186567
DIČ (CIF): 2121295990
IČ DPH (Număr de înregistrare în scopuri de TVA): SK2121295990

Înregistrare: la Registrul Comerțului al Tribunalului Districtual Prešov, Secțiunea: Sro, Dosar nr. 40685/P

Email: info@megamix.ro
IBAN: SK7683300000002501842707

Autoritate de supraveghere:

Inspecția Comercială Slovacă (SOI)
Inspectoratul SOI pentru regiunea Prešov
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Departamentul de supraveghere
tel.: 051/772 15 97, fax: 051/772 15 96
http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

1.2 Operatorul magazinului online publică lista produselor pe care le oferă clienților și le permite acestora să plaseze comenzi prin intermediul aplicației la adresa web:  http://www.omegamix.ro (denumit în continuare „magazin online”). Acești termeni și condiții se aplică oricărei achiziții efectuate în magazinul online. Bifând căsuța înainte de a trimite comanda prin intermediul magazinului online, clientul declară că a citit integral termenii și condițiile generale, că le-a înțeles conținutul și condițiile și că este de acord cu acestea.

1.3 Achiziția de produse prin intermediul magazinului online poate fi efectuată atât de persoane fizice, cât și de persoane juridice, indiferent de forma lor juridică.

1.4 Părțile contractante au convenit că, prin bifarea căsuței înainte de a trimite comanda vânzătorului, cumpărătorul confirmă că este de acord ca acești termeni și condiții generale, precum și prevederile și dispozițiile acestora, să se aplice tuturor contractelor de vânzare-cumpărare încheiate pe site-ul magazinului online omegamix.ro, operat de vânzător, în baza cărora vânzătorul livrează produsele prezentate pe acest site cumpărătorului (denumit în continuare „contract de vânzare”), precum și tuturor relațiilor dintre vânzător și cumpărător, în special în ceea ce privește încheierea contractului de vânzare și reclamațiile pentru produse.

1.5 Termenii și condițiile generale sunt parte integrantă a contractului de vânzare. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul încheie un contract de vânzare în formă scrisă, prin care stabilesc condiții diferite de cele prevăzute în termenii și condițiile generale, prevederile contractului de vânzare vor avea prioritate față de termenii și condițiile generale.

1.6 Informațiile despre produse menționate în catalogul magazinului online sunt preluate din surse publice și de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Operatorul magazinului online își rezervă dreptul de a modifica informațiile despre produse afișate în catalogul magazinului online, fără notificare prealabilă. Cu toate acestea, înainte de încheierea contractului de vânzare cu vânzătorul, cumpărătorului îi vor fi furnizate principalele caracteristici ale produselor sau natura serviciilor, în măsura justificată de mijlocul de comunicare și de natura produselor/serviciilor. Reprezentarea culorilor produselor pe monitor poate să nu corespundă în totalitate cu nuanțele reale percepute de cumpărător. Afișarea nuanțelor de culoare depinde, printre altele, de calitatea monitorului sau a altui dispozitiv de afișare utilizat.

Art. 2 - Comanda, modalitatea de comandare a produselor, confirmarea comenzii, modul de încheiere a contractului de vânzare

2.1 Dacă nu se specifică altfel pentru un anumit produs, clientul își comandă produsele din catalogul magazinului online urmând pașii descriși în ghidul „Cum se cumpără”. Acest ghid este afișat vizibil în meniul magazinului online.

2.2 Transmiterea comenzii nu este condiționată de înregistrarea clientului în baza de date a operatorului magazinului online.

2.3 După expedierea comenzii, clientului i se va trimite un e-mail informativ cu subiectul „Comandă nouă”, care confirmă înregistrarea comenzii pentru procesare. Prin acest mesaj se creează contractul de vânzare între furnizor și client și, totodată, se confirmă comanda. Toate informațiile suplimentare referitoare la comanda dumneavoastră vor fi transmise, dacă este necesar, la adresa de e-mail furnizată.

2.4 După verificarea disponibilității produselor și a prețurilor valabile, operatorul magazinului online va confirma comanda clientului prin e-mail sau telefonic. Odată cu confirmarea comenzii, se va confirma și prețul total al produselor și serviciilor comandate, termenul de livrare și alte cerințe impuse de legislația Republicii Slovace. În cazul în care se constată un preț mai mare pentru produs decât cel afișat în catalogul magazinului online, operatorul magazinului online are obligația de a solicita acordul clientului cu privire la modificarea prețului, în conformitate cu lista de prețuri actuală, înainte de confirmarea comenzii. În acest caz, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract. Prin acordul cumpărătorului privind modificarea prețului și prin confirmarea ulterioară a comenzii de către operatorul magazinului online, relația contractuală se consideră încheiată, conform dispozițiilor relevante ale Codului Civil.

2.5 În cazul în care, după confirmarea telefonică sau prin e-mail a comenzii, cumpărătorul nu ridică produsele fără a se retrage în prealabil în scris din contract, vânzătorul își rezervă dreptul de a-și exercita dreptul la despăgubiri pentru daunele cauzate, în cuantumul costurilor reale aferente încercării nereușite de livrare.

2.6 Toate comenzile electronice primite sunt considerate propuneri de contract și sunt considerate obligatorii.

2.7 Contractul de vânzare este încheiat prin acceptarea fermă a propunerii de încheiere a contractului de vânzare, făcută de cumpărător, de către vânzător.

2.8 Acceptarea fermă a comenzii cumpărătorului de către vânzător constă în confirmarea prin e-mail transmisă cumpărătorului, privind primirea noii comenzi.

2.9 Confirmarea fermă a comenzii conține informații despre denumirea și specificațiile produsului care face obiectul contractului de vânzare, informații despre prețul produsului și/sau al altor servicii, termenul de livrare, denumirea și datele privind locul unde urmează a fi livrat produsul, precum și informații despre preț, condiții, modalitate și termen de transport al produsului la locul de livrare stabilit, datele despre vânzător (denumire comercială, sediu, IČO etc.) și alte cerințe prevăzute de lege.

2.10 În cazul în care există promoții în desfășurare, vânzarea produselor pe site-ul vânzătorului este reglementată nu doar de acești termeni și condiții generale, ci și de termenii și condițiile specifice respectivei promoții. Dacă cumpărătorul comandă produse cu încălcarea condițiilor promoției respective, vânzătorul are dreptul să anuleze comanda cumpărătorului. Cumpărătorul va fi informat despre anularea comenzii prin e-mail, iar în cazul în care cumpărătorul a achitat deja prețul produsului sau o parte din acesta, i se vor restitui sumele achitate în termen de 14 zile în contul indicat de acesta, cu excepția situației în care s-a convenit altfel cu vânzătorul.

Art. 3 - Drepturile și obligațiile vânzătorului

3.1 Vânzătorul este obligat:

  • să livreze, pe baza comenzii confirmate de vânzător, produsele cumpărătorului în cantitatea, calitatea și termenul convenite și să le ambaleze sau să le pregătească pentru transport în așa fel încât să fie asigurată păstrarea și protejarea lor,
  • să se asigure că produsele livrate respectă legislația în vigoare în Republica Slovacă,
  • fără întârziere, după încheierea contractului de vânzare, dar cel târziu împreună cu livrarea produselor, să furnizeze cumpărătorului confirmarea încheierii contractului de vânzare, de exemplu prin e-mail,
  • să pună la dispoziția cumpărătorului cel târziu împreună cu produsele, în format scris sau electronic, toate documentele necesare pentru recepția și utilizarea produselor, precum și alte documente solicitate de reglementările legale aplicabile (instrucțiuni în limba slovacă, certificatul de garanție, avizul de expediție, documentul fiscal etc.).

3.2 Vânzătorul are dreptul de a primi plata integrală și la timp a prețului de vânzare din partea cumpărătorului pentru produsele livrate.

3.3 Vânzătorul are dreptul de a anula comanda dacă, din cauza epuizării stocului sau a indisponibilității produselor, nu este în măsură să livreze produsele cumpărătorului în termenul stabilit de prezentele condiții generale de vânzare sau la prețul afișat în magazinul online, cu excepția cazului în care se convine cu clientul o soluție alternativă. Clientul va fi informat despre anularea comenzii telefonic sau prin e-mail, iar în cazul în care a fost achitat prețul total sau parțial al produselor, sumele vor fi rambursate în termen de 14 zile de la data anulării comenzii în contul indicat de client, cu excepția cazului în care se convine altfel cu vânzătorul.

3.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de a verifica identitatea cumpărătorului sau a persoanei împuternicite să ridice produsele la ridicarea personală din magazinele sale, în cazul în care livrarea este achitată în avans prin card, transfer bancar sau prin factură cu termen de plată.

Art. 4 - Drepturile și obligațiile cumpărătorului

4.1 Cumpărătorul a fost informat de către vânzător că, prin plasarea unei comenzi, are obligația de a achita prețul de cumpărare.

4.2 Cumpărătorul este obligat:

  • să preia produsul achiziționat sau comandat,
  • să plătească vânzătorului prețul de cumpărare convenit în termenul de scadență stabilit, inclusiv costurile de livrare ale produsului,
  • să nu prejudicieze buna reputație comercială a vânzătorului,
  • să confirme, prin semnătura sa sau a persoanei împuternicite de el, primirea produsului în documentul de livrare.

4.3 Cumpărătorul are dreptul de a i se livra produsele în cantitatea, calitatea, termenul și la locul stabilite prin acordul părților, conform acceptării ferme a comenzii.

4.4 Cumpărătorul – consumatorul are dreptul să se adreseze vânzătorului cu o cerere de remediere (prin e-mail la adresa:  info@megamix.ro), în cazul în care nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a soluționat reclamația sa sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. Dacă vânzătorul răspunde negativ la această cerere sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la expediere, consumatorul are dreptul de a depune o cerere de inițiere a soluționării alternative a litigiului unei entități de soluționare alternativă a litigiilor (denumită în continuare entitatea SAL), conform Legii nr. 391/2015 Coll. Entitățile SAL sunt autorități și persoane juridice abilitate conform § 3 din Legea nr. 391/2015 Coll. Consumatorul poate depune cererea potrivit modalităților prevăzute la § 12 din Legea nr. 391/2015 Coll.

4.5 Consumatorul poate depune o reclamație și prin intermediul platformei de soluționare alternativă a litigiilor RSO, disponibilă online la  http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

4.6 Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de consumator – persoană fizică ce, la încheierea și executarea contractului de consum, nu acționează în cadrul activității sale comerciale, profesionale sau de afaceri. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai litigiilor dintre consumator și vânzător, care decurg dintr-un contract de consum sau sunt în legătură cu acesta. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă doar la contractele încheiate la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică litigiilor a căror valoare nu depășește suma de 20 EUR. Entitatea SAL poate solicita consumatorului plata unei taxe pentru inițierea procedurii de soluționare alternativă a litigiilor de maximum 5 EUR cu TVA.

4.7 Informații mai detaliate despre acest subiect pot fi găsite în Legea nr. 391/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor de consum, în Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului și în Legea nr. 102/2014 privind protecția consumatorului la vânzarea de produse la distanță sau la prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță (versiunea din 1.2.2016).
Entitatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu vânzătorul Megamix s.r.o. este Inspecția Comercială Slovacă, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1,  www.soi.sk ori orice altă persoană juridică abilitată, înscrisă în lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor, ținută de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (lista este disponibilă pe  http://www.mhsr.sk); consumatorul are dreptul de a alege la care dintre entitățile de soluționare alternativă a litigiilor menționate mai sus se va adresa.

Art. 5 - Condiții de livrare și plată

5.1. Produsele sunt vândute pe baza mostrelor, cataloagelor, fișelor tehnice și eșantioanelor expuse de vânzător pe site-ul magazinului online al acestuia.

5.2 După emiterea facturii, produsele vor fi expediate către client dacă acesta a solicitat acest serviciu. Vânzătorul va trimite împreună cu produsele și documentul fiscal – factura, precum și avizul de livrare și certificatul de garanție (dacă este furnizat împreună cu produsele).

5.3 Dacă nu se convine altfel, operatorul magazinului online se angajează să livreze produsele în termen de 30 de zile de la confirmarea comenzii prin e-mail către client. Dacă operatorul nu și-a îndeplinit obligația de a livra produsele în termenul menționat anterior, cumpărătorul îl va invita să livreze produsele într-un termen suplimentar rezonabil stabilit de cumpărător. Dacă vânzătorul nu livrează produsele nici în acest termen suplimentar rezonabil, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract.

5.4 La livrarea produselor, este necesară o verificare vizuală a coletului. În cazul în care se constată lipsuri sau deteriorări, se va întocmi un proces-verbal împreună cu curierul. Clientul are obligația de a despacheta complet produsele imediat după primirea coletului, pentru a verifica dacă nu prezintă deteriorări mecanice. În cazul în care se constată deteriorări mecanice, clientul se angajează să informeze de îndată operatorul magazinului online, care va conveni cu acesta pașii următori. Reclamațiile ulterioare privind daune mecanice pot fi acceptate doar dacă cumpărătorul dovedește că produsele aveau defecte la momentul primirii lor de la transportator. Dacă coletul livrat este vizibil deteriorat, nu semnați documentul de livrare înainte de a verifica produsele sub ambalaj în prezența curierului! În caz de deteriorare, documentați (preferabil cu fotografii) și întocmiți procesul-verbal de reclamație împreună cu curierul, apoi informați de îndată operatorul magazinului online despre acest fapt.

5.5 În cazul în care clientul (cumpărătorul) refuză nejustificat să preia și să achite ramburs produsele livrate corect, fără a se retrage în prealabil în scris din contract, acesta se angajează să ramburseze operatorului magazinului online costurile de transport, conform listei de prețuri în vigoare a companiei DPD.

5.6 Locul de îndeplinire a obligației (locul livrării) este considerat sediul (domiciliul) sau locul de desfășurare a activității cumpărătorului, menționat în informațiile furnizate de client la plasarea comenzii. Produsele vor fi livrate de operator prin intermediul unor terți (serviciu de curierat), cu excepția cazului în care se convine altfel. Dacă, fără o retragere scrisă prealabilă din contract, cumpărătorul nu ridică produsele în termen de 7 zile de la expirarea termenului stabilit în contractul de vânzare și în acceptarea fermă, vânzătorul are dreptul să solicite despăgubiri pentru daunele produse, în cuantumul costurilor reale legate de încercarea de livrare nereușită. După expirarea a 14 zile de la data la care cumpărătorul trebuia să preia produsele, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare și să vândă produsele unei terțe persoane.

5.7 Dacă vânzătorul livrează produsele cumpărătorului la locul stabilit în contractul de vânzare, cumpărătorul are obligația să preia produsele personal sau să se asigure că produsele sunt preluate de o persoană împuternicită în caz de absență, conform contractului de vânzare, și să semneze procesul-verbal de livrare și predare a produselor. Persoana împuternicită să preia produsele prevăzute în contractul de vânzare trebuie să prezinte vânzătorului originalul sau o copie a contractului de vânzare, dovada achitării produselor și împuternicirea în format scris. Dacă livrarea produselor trebuie repetată din cauza absenței cumpărătorului la locul de livrare convenit în contractul de vânzare, toate costurile aferente acestei situații vor fi suportate de cumpărător.

5.8 Vânzătorul are dreptul de a solicita cumpărătorului să preia produsele înainte de expirarea termenului convenit în contractul de vânzare.

5.9 Livrarea produselor este considerată efectuată în momentul predării lor cumpărătorului sau, după caz, curierului pentru transport către cumpărător.

5.10 Dreptul de proprietate asupra produselor trece la cumpărător în momentul în care cumpărătorul le preia. Cumpărătorul care nu îndeplinește definiția consumatorului, prevăzută la § 2 lit. a) din Lege, dobândește dreptul de proprietate asupra produselor doar după plata integrală a prețului de cumpărare al acestora.

5.11 Dacă vânzătorul nu livrează produsele în termenul prevăzut la pct. 5.3 din prezentele condiții comerciale, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare, iar vânzătorul este obligat să returneze cumpărătorului partea deja plătită din prețul de cumpărare în termen de 14 zile de la data primirii notificării de retragere din contractul de vânzare, prin transfer bancar, în contul indicat de cumpărător.

5.12 Cumpărătorul este obligat să achite vânzătorului prețul de cumpărare, inclusiv costurile de livrare a produselor, în numerar sau cu cardul la ridicarea personală a produselor, prin ramburs la locul de livrare sau prin transfer bancar în contul vânzătorului, menționat în acceptarea comenzii sau pe site-ul vânzătorului, înainte de primirea produselor.

5.13 La plata prin ramburs, pe lângă prețul produselor, clientului i se percepe și un tarif suplimentar conform listei de prețuri pentru livrare, afișată pe site-ul magazinului online. Plata ramburs în integralitate se achită curierului la momentul primirii coletului.

5.14 În cazul plății prin transfer bancar, clientul va efectua plata fără întârziere după confirmarea comenzii, dar nu mai târziu de 3 zile calendaristice. Produsele achiziționate vor fi expediate doar după achitarea integrală a prețului, ceea ce presupune creditarea integrală a sumei (inclusiv eventualul tarif suplimentar pentru livrare) în contul operatorului magazinului online. Dacă plata nu este creditată în contul operatorului magazinului online în termen de trei zile calendaristice de la confirmarea comenzii, acesta își rezervă dreptul de a anula comanda.

5.15 În cazul în care părțile contractante dobândesc dreptul reciproc la restituirea prestațiilor efectuate, acestea își vor achita obligațiile în termen de 14 zile de la data la care a luat naștere dreptul la restituire, respectiv de la data retragerii valabile din contractul de vânzare.

Art. 6 - Prețul de cumpărare, taxele de livrare și ambalare

6.1 Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de cumpărare al produselor, convenit în contractul de vânzare și/sau conform listei de prețuri a vânzătorului în vigoare la data încheierii contractului de vânzare, inclusiv costurile de livrare (denumite în continuare „prețul de cumpărare”).

6.2 În cazul în care cumpărătorul achită prețul de cumpărare prin transfer bancar, data plății este considerată ziua în care suma totală a prețului de cumpărare a fost creditată în contul vânzătorului.

6.3 Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de cumpărare pentru produsele convenite în termenul prevăzut în contractul de vânzare, dar nu mai târziu de momentul primirii produselor.

6.4 În cazul în care cumpărătorul plătește vânzătorului prețul de cumpărare pentru produsele menționate în contractul de vânzare, acesta are dreptul să se retragă din contract și să solicite rambursarea prețului de cumpărare doar în conformitate cu legislația în vigoare în Republica Slovacă și cu acești Termeni și Condiții Generale.

6.5 Taxele pentru livrare și ambalare se aplică astfel:  Lista de prețuri pentru livrare

6.6 Prețul produselor include Taxa pe Valoarea Adăugată (TVA). Toate promoțiile sunt valabile în limita stocului disponibil, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru un produs anume.

6.7 Operatorul magazinului online poate modifica, înainte de confirmarea comenzii, prețul produsului afișat în catalogul magazinului online pentru toate produsele, în cazul în care apar modificări legislative, fluctuații semnificative ale cursului valutar, o creștere accentuată a inflației, modificări ale prețurilor din partea producătorilor sau furnizorilor de produse sau dacă se constată că prețul a fost afișat incorect. Operatorul magazinului online are obligația să informeze cumpărătorul despre acest fapt. Înainte de confirmarea comenzii, operatorul magazinului online este obligat să solicite acordul cumpărătorului pentru modificarea prețului, conform listei de prețuri actuale. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract în acest caz.

6.8 La achizițiile efectuate în magazinul online, nu se pot aplica niciun fel de reduceri de tip club, membru sau angajat.

Art. 7 - Dobândirea dreptului de proprietate și transferul riscului de deteriorare a produselor

7.1. În momentul preluării produselor la locul convenit, dreptul de proprietate asupra produselor trece la cumpărător. Cumpărătorul care nu îndeplinește definiția consumatorului prevăzută la art. 2 lit. a) din Lege dobândește dreptul de proprietate asupra produselor numai după plata integrală a prețului de cumpărare.

7.2. Riscul de deteriorare a produselor se transferă la cumpărător în momentul în care acesta le primește de la vânzător sau, dacă nu face acest lucru la timp, în momentul în care vânzătorul îi permite să dispună de produse, iar cumpărătorul nu le preia.

Art. 8 - Valabilitatea ofertei, anularea comenzii, returnarea produselor

8.1 Operatorul magazinului online este obligat de ofertă, inclusiv de prețul produselor, de la confirmarea comenzii prin e-mail cu subiectul „Comandă nouă” și până la expirarea termenului de livrare convenit cu clientul.

8.2 În cazul în care comanda nu a fost confirmată - cel puțin în termen de 24 de ore de la primirea acesteia, clientul are dreptul să o anuleze. În acest caz, nu se percepe nicio taxă de anulare.

8.3 În cazul în care, după confirmarea telefonică sau prin e-mail a comenzii, cumpărătorul nu ridică produsele fără a se retrage în prealabil în scris din contract, vânzătorul își rezervă dreptul de a-și exercita dreptul la despăgubiri pentru daune, în cuantumul costurilor reale aferente încercării nereușite de livrare a comenzii.

8.4 Dacă clientul anulează comanda din cauza nerespectării prețului afișat sau a termenului de livrare de către operatorul magazinului online, nu se aplică nicio taxă de anulare, iar avansul sau suma totală achitată îi vor fi rambursate în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii notificării privind retragerea din contract (anularea comenzii), prin transfer bancar în contul indicat de cumpărător, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.

8.5 Clientul poate anula comanda trimițând o solicitare la adresa de e-mail  info@megamix.ro.

8.6 Operatorul magazinului online are dreptul să anuleze comanda dacă, din cauza epuizării stocului sau a indisponibilității produselor, chiar și depunând toate eforturile rezonabile, nu poate livra produsele către client în termenul stabilit de prezentele condiții comerciale sau la prețul afișat în magazinul online, cu excepția cazului în care conveniește altfel cu clientul.

8.7 Operatorul magazinului online are, de asemenea, dreptul să anuleze comanda în cazul în care nu poate contacta clientul - telefonic sau prin e-mail (în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea comenzii electronice sau de la confirmarea acesteia).

8.8 Clientul va fi informat în mod demonstrabil despre anularea comenzii, telefonic sau prin e-mail.

8.9 În cazul în care cumpărătorul a achitat deja integral sau parțial prețul de cumpărare pentru o comandă anulată, suma respectivă îi va fi rambursată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării privind retragerea din contract (anularea comenzii),  prin transfer bancar în contul indicat de acesta.

8.10 Pot fi returnate doar produsele neutilizate, nedeteriorate și, pe cât posibil, în ambalajul original.

8.11 În cazul în care sunt îndeplinite condițiile de returnare a produselor, cumpărătorului i se va rambursa integral suma plătită pentru acestea.

Art. 9 – Prelucrarea datelor cu caracter personal

9.1. Operatorul a adoptat măsuri tehnice, organizatorice și de personal adecvate modalității de prelucrare a datelor cu caracter personal, ținând cont, în special, de resursele tehnice disponibile, de confidențialitatea și importanța datelor prelucrate, precum și de amploarea posibilelor riscuri care pot afecta securitatea sau funcționalitatea sistemelor sale informatice, în conformitate cu Legea nr. 122/2013 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal, consultați secțiunea  Protecția datelor cu caracter personal.

Art. 10 - Retragerea din contractul de vânzare

10.1 Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare în condițiile prevăzute de Legea nr. 102/2014 privind protecția consumatorului la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau în afara spațiilor comerciale ale vânzătorului. Acest drept poate fi exercitat în termen de 14 zile de la data preluării bunurilor. Se consideră că bunul a fost preluat de către cumpărător în momentul în care acesta sau o terță persoană desemnată de el, alta decât transportatorul, primește toate componentele comenzii, sau dacă:

  • bunurile comandate de cumpărător într-o singură comandă sunt livrate separat, în momentul preluării ultimei livrări;
  • livrarea constă din mai multe părți sau componente, în momentul preluării ultimei piese;
  • bunurile sunt livrate în mod repetat pe o perioadă determinată, în momentul primirii primei livrări.

10.2 Clientul - consumator are dreptul, în această perioadă, să despacheteze și să testeze produsul în mod similar cu ceea ce este obișnuit într-un magazin fizic. Totuși, testarea nu înseamnă utilizarea produsului și returnarea acestuia ulterior vânzătorului. Produsul trebuie menținut în stare corespunzătoare.

10.3 Produsul returnat trebuie trimis complet și intact, fără semne vizibile de utilizare excesivă sau neadecvată. Vă recomandăm să asigurați coletul. Nu acceptăm colete returnate cu plata ramburs! Produsele trebuie returnate în ambalajul original, neutilizate și intacte, împreună cu toate accesoriile (factura originală, certificatul de garanție, manualul de utilizare etc.), la adresa: Megamix s.r.o., Štefánikova 64, 085 01 Bardejov.

10.4 Retragerea din contract este reglementată de articolele 8.3 și 2.5 din acești Termeni și Condiții Generale. Costurile returnării bunurilor sunt suportate de client.

10.5 Dacă vânzătorul și clientul nu convin altfel, clientul nu poate renunța la contract în cazul bunurilor realizate conform cerințelor specifice ale consumatorului sau al bunurilor destinate special unui consumator anume, sau al bunurilor care, din cauza naturii lor, nu pot fi returnate.

10.6 În cazul unei retrageri valabile și eficiente din contract, vânzătorul va returna clientului prețul de achiziție plătit fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii notificării de retragere, prin transfer bancar sau mandat poștal.

10.7 Clientul își poate exercita dreptul de retragere din contract în termen de 14 zile de la primirea produsului, în scris, prin e-mail la adresa: info@megamix.ro. Retragerea prin telefon sau SMS nu este posibilă.

10.8 Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contract în cazul epuizării stocului, al indisponibilității produsului sau dacă furnizorul a întrerupt producția acestuia. În acest caz, vânzătorul va informa imediat clientul și va returna orice plată efectuată în termen de 14 zile.

10.9 Înainte de trimiterea comenzii, clientul va fi solicitat să confirme că:

  • a fost informat despre datele de identificare ale vânzătorului;
  • a fost informat despre detaliile companiei de curierat;
  • a fost informat despre scopul prelucrării datelor sale personale;
  • a fost informat că trebuie să furnizeze datele sale personale pentru procesarea comenzii.

10.10 Formularul de retragere din contract poate fi descărcat și completat aici.

10.11 Retragerea din contract trebuie să includă toate detaliile solicitate în formularul de retragere. Clientul este obligat să returneze produsul împreună cu accesoriile acestuia, inclusiv documentele originale de cumpărare, certificatul de garanție și, dacă este posibil, în ambalajul original.

10.12 Dacă clientul se retrage din contract, toate contractele suplimentare asociate acestuia sunt de asemenea anulate.

10.13 Clientul poate renunța la contract chiar înainte de începerea perioadei de retragere.

10.14 După retragerea din contract, vânzătorul va returna clientului toate plățile efectuate, cu excepția costurilor suplimentare generate de alegerea unui alt tip de livrare decât cel mai ieftin oferit de vânzător.

10.15 Vânzătorul nu este obligat să returneze plata înainte de a primi produsul returnat sau înainte ca clientul să furnizeze dovada expedierii acestuia.

10.16 Clientul trebuie să returneze produsul în termen de 14 zile de la retragerea din contract.

10.17 Clientul suportă costurile directe ale returnării produsului.

10.18 Dacă produsul returnat este utilizat, deteriorat sau incomplet, vânzătorul poate solicita o despăgubire.

10.19 Dacă produsul nu este returnat conform acestor condiții, retragerea nu este valabilă.

Art. 11 - Dispoziții finale

11.1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții Generale. Obligația de notificare scrisă a modificării acestor Termeni și Condiții Generale se consideră îndeplinită prin publicarea acestora pe pagina de internet a magazinului online al vânzătorului.

11.2. În cazul în care contractul de vânzare este încheiat în formă scrisă, orice modificare a acestuia trebuie să fie realizată în scris.

11.3. În caz de neclarități, părțile contractante au convenit că perioada de utilizare a produsului se consideră a fi perioada de la livrarea produsului către cumpărător (inclusiv ziua livrării) până la returnarea acestuia către vânzător, respectiv până la predarea acestuia către firma de curierat în scopul transportului către vânzător.

11.4. Părțile contractante au convenit că comunicarea dintre ele va avea loc în principal prin e-mail, prin corespondență scrisă sau, după caz, telefonic.

11.5. Contractele de vânzare încheiate prin intermediul magazinului online sunt reglementate de dispozițiile relevante ale Legii nr. 22/2004 privind comerțul electronic, Legii nr. 250/2007 privind protecția consumatorului, Legii nr. 102/2014 privind protecția consumatorului la vânzarea de bunuri sau furnizarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau în afara spațiilor comerciale ale vânzătorului, precum și de Legea nr. 40/1964 - Codul Civil, împreună cu acești Termeni și Condiții Generale (denumiți în continuare „TCG”), care reglementează detaliile încheierii și executării contractului. Toate relațiile contractuale dintre vânzător și cumpărător sunt stabilite în conformitate cu legislația Republicii Slovace. În cazul în care cumpărătorul nu este un consumator, relațiile juridice care nu sunt reglementate de acești Termeni și Condiții Generale sunt reglementate de Legea nr. 513/1991 - Codul Comercial, în forma sa actualizată.

11.6. Acești Termeni și Condiții Generale intră în vigoare pentru cumpărător din momentul în care acesta trimite comanda electronică.

11.7. Prin bifarea căsuței înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a citit acești Termeni și Condiții Generale, că a înțeles conținutul acestora și că este de acord cu ele în întregime.

La Bardejov, 10.1.2019